Не ми се чете цялата тема назад та направо да питам - ГИ "Фобос" ли е или нещо производно, например "Изи джет" ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ламбда сонда - съвет
Collapse
X
-
Колеги, смених си ламбдата с нова Бош 0 258 006 190 и покарах към 10км и никаква промяна не видях. Колата ми прекъсва като и дам рязко газ примерно от 2000 оборота на 2-ра или 3-та. От какво друго може да е този проблем? Това ли е правилната сонда, щото тази която свалих е 0 258 006 021 и преди да се прецака колата си работеше добре с нея. Дали трябва още да се покара с тази сонда за да се адаптира еку-то?Колата е 156 1.8 144 к.с. 98 набор.
Comment
-
-
При нас за тази BOSCH - Rif.: 0 258 006 190 излиза точно за твоята кола :
ALFA ROMEO 156 (932)
1.6 16V T.SPARK (932A4) (88kW) - от 09-1997 до 09-2005
1.8 16V T.SPARK (932A3) (106kW) - от 09-1997 до 09-2000
2.0 16V T.SPARK (932A2) (114kW) - от 09-1997 до 09-2000
2.5 V6 24V (932A1) (140kW) - от 09-1997 до 09-2000
За другата не излиза нищо може да не се произвежда вече , незнам.Last edited by gogoff; d.m.y г., 14:33.Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp
Comment
-
Чувства се вече известно подобрение, но пак прекъсва на моменти между 4-5000 оборота и не работи добре... Явно диагностика си трябва и не е само от ламбдата... Благодаря за отговора колега.
Comment
-
Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщениеДобре де, аз да се включа в темата - малко със спам може би, ламбдата играе ли роля при натиснат до долу педал на газта в оборотите над 5000?
С една дума "постоянно".
Comment
-
Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщениеКолеги, смених си ламбдата с нова Бош 0 258 006 190 и покарах към 10км и никаква промяна не видях. Колата ми прекъсва като и дам рязко газ примерно от 2000 оборота на 2-ра или 3-та. От какво друго може да е този проблем? Това ли е правилната сонда, щото тази която свалих е 0 258 006 021 и преди да се прецака колата си работеше добре с нея. Дали трябва още да се покара с тази сонда за да се адаптира еку-то?Колата е 156 1.8 144 к.с. 98 набор.
Като порових малко във форума се оказа че има и много други оплаквания от този модел сонда.
Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщениеДобре де, аз да се включа в темата - малко със спам може би, ламбдата играе ли роля при натиснат до долу педал на газта в оборотите над 5000?...
Comment
-
Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщениеКолеги, смених си ламбдата с нова Бош 0 258 006 190 и покарах към 10км и никаква промяна не видях. Колата ми прекъсва като и дам рязко газ примерно от 2000 оборота на 2-ра или 3-та. От какво друго може да е този проблем? Това ли е правилната сонда, щото тази която свалих е 0 258 006 021 и преди да се прецака колата си работеше добре с нея. Дали трябва още да се покара с тази сонда за да се адаптира еку-то?Колата е 156 1.8 144 к.с. 98 набор.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Ами след диагностика се оказа, че е забила е показва едни и същи стойности, доколкото си спомням.
Comment
-
Здравейте! От половин година имам 156 Спортвагон 2.0 бензин, 2001г. След смяна на ламбда сонди с оригинални на Бош и изминати триста километра, светна отново индикатора за двигател в жълто. След нова диагностика показа следните грешки:
P1177 - Mixture 1 strenght (multiplicative)
P1178 - Mixture 2 strenght (multiplicative)
P0606 - Control Unit faulty (micropocesor)
Знае ли някой що е то?
Comment
-
Някой е ровил компютъра вероятно за да го ремапва и го е понаакал лекинко или сам си се е споминал, което не го вярвам толкова колкото първия вариант.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Може ли да кажете номера на ламбда сонда за 156 1,8 98г. Излизат ми 2 модела на бош: 0 258 006 190 и 0 258 986 615 коя е по-добрата и ако има някой друг модел да кажете номера и гледам, че хвалите Bosch LS-05 дали ще стане за мойта кола. Благодаря!Last edited by redshark; d.m.y г., 18:33.Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.
Comment
Comment